onedrop

Note to self

2011-01-06 @ 08:50:43

Nu har jag precis röstat inför gaygalan 2011. Elisabeth Ohlson Wallin för årets homo/bi (såklart, hon är grym). Mia Skäringer för årets hetero. För årets keep up the good work fick Anna Högkil och Titti Blixht min röst och även deras Mommas för årets gayställe. Robyn får min röst för årets artist och Björn Kellman och Eric Ericsson för årets duo. Från och med Du med Oscar Linnros för årets svenska låt, bara för att den är så knäppt bra. Telephone - Lady Gaga och Beyonce röstade jag på som årets utländska låt. Årets drag röstade jag på Diamond Dogs medan årets vi älskar dig fick - självklart - Maria Montazami, vem älskar inte Maria? Så mycket bättre för årets TV-program och Anna Blomberg för årets TV-stjärna. Årets film (svårt då den enda filmen av de nominerade jag sett suger) röstade jag på Fyra år till och årets scen Mia Skäringer med "dyngkåt och hur helig som helst". Jag tror Mia behöver peppen nu när hon är sjuk. Mian Lodalen - Tiger för årets bok och HBTQ-festivalen för Göteborgpriset. Sist men inte minst Habitat Q för Östersundspriset.

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

ALLA älskar Maria Montazami :)

2011-01-06 @ 11:15:20

Postat av: Krille

Hmmm. Sorry men nu måste bara fråga dej om hur långt ifrån förstaplatsen ï årets Homo/Bi som Anders Pihlblad kom?

2011-01-06 @ 18:58:20

Postat av: Julia

Krille: Vi får vänta och se, den äger inte rum förrän alla hjärtans dag :)

2011-01-06 @ 20:34:35

Postat av: Krille

Aj, jag menade ju såklart på DIN lista över årets Homo/Bi, även fast jag faktiskt inte skrev det :)

2011-01-07 @ 13:14:16

Postat av: Julia

Jag hade ett par kandidater som hade kommit före honom om inte Elisabeth hade funnits med. ;)

2011-01-07 @ 13:31:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback