onedrop

Och vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den?

2011-01-04 @ 08:44:42

Kärlek, kärlek, kärlek. Den vackraste stunden i livet var den när du kom. En dragningskraft utöver det vanliga. Att se nya perspektiv. Inga skygglappar. Handfallen. Framstupa. Kyssar som slår undan benen. Smekningar som får hela världen att gunga och  kroppen att pirra. Vibrera. Känslor som skakar, som frossa. Vackra, vackra du. Underbara, älskade du.  Jag vill ge dig världen. Världen, livet, himlen och alla stjärnor. Den vackraste stunden i livet var när jag kom till dig. När du gick mot mig och höll om mig. Då stannade världen och jag skakade, som frossa. De vackraste stunderna i livet är när vi möts. När vi är nära. Nära, nära. De vackraste stunderna är när jag känner dig, hela dig. När ditt inre lyser vackert genom dina ögon. Det vackraste är du. Att drunkna är inte så illa. Inte i dina ögon. Jag fnissar förtjust i din närhet, av din närhet. Jag fnittar förtjust av känslan av dig. ♥

Bröllop om en månad. Vintrigt sådant. Mys på hög nivå. ♥

Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback