onedrop

Jag vill inte bo granne med er

2011-01-21 @ 10:02:16

Era dumma, inkompetenta idioter. Vad har det tagit åt folk? Läs artikeln, om ni orkar. Jag blir så trött. Efter uppdrag granskning ville inte människor bo granne med pedofiler. Efter pedofilerna kom psykiskt sjuka. Get real! Vi är drygt 8 miljoner människor i lilla landet lagom. Personligen tycker jag att alla korkade människor (det vill säga rädda människor då rädsla är okunskap) kan flytta ut i skogen i stället och helst stanna där, kanske till och med gräva ner sig så slipper vi se dem, någonsin igen.

Var fjärde svensk: Jag vill inte bo granne med er, jag vill inte jobba med er  och jag tänker definitivt inte bjuda hem er. Att ni inte skäms?

Permalink Tänkvärt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback