onedrop

Is that a smile on your face?

2011-01-25 @ 13:01:14

Det här är ju bedrövligt. Jag kan inte ens vräka ur mig lite skit på min egen blogg utan att behöva få en känsla av att vilja förklara mig. Jag är patetisk, inget snack om saken. Nu när jag naket vräkt ut mig mitt innersta... Stop! Lögn! Det gör du ju inte alls! Skriker den vänstra hjärnhalvan, den bättre av halvor. Den som styr de där viktiga sakerna. Trots att jag nästan kan garantera er om att min högra är den dominanta. Den högra svarar: Nej, okey, kanske inte det innersta inne, men ändå? I det stora hela. Typ? Kan du se det, vänsterlogiken?

Så tjafsar de sådär. Spinner vidare om olika teorier och egentligen, som utomstående kan man se ett enda kaos av smutskastning och ordbajsande. Vem fick luft av vem liksom? Av mig? Nja.

Jag ljög faktiskt. Jag styrs av vänster hjärnhalva. Den bättre av halvor men vet ni vad? Egentligen spelar det ingen roll, för när allt kommer omkring så styrs de båda (inklusive mig) i själva verket av halten serotonin. Då spelar den dominerande halvan inte någon roll. Ingen betydande roll i alla fall.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback