onedrop

I'm Mrs. Extra! Extra! this just in

2011-01-19 @ 09:45:08

Kära dagbok,

Jag genomgår just nu en glasögonkris. I går tog jag med mig fyra par glasögon hem. Problemet är att jag vill ha dem alla fyra, men verkligheten funkar inte så. Åtminstone inte ekonomin som student. Trots allt har jag nog kommit fram till två favoriter, eller tre, eller alla fyra.

Tror du, dagboken, att det finns några fler godhjärtade människor där ute, som är villiga att stötta och råda mig i denna stora, oerhörda beslutsångestomfattande djungel av bågar?


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

Klart jag hjälper dig. Men hur vet jag inte ;P Sätt ut några bilder eller skicka dem till min mail. puss puss

2011-01-19 @ 15:50:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Treehouse

Postat av: A.K.

Jag vill gärna hjälpa till! Kul o se vilka du valt :-)

2011-01-19 @ 16:02:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback