onedrop

En vän är en vän hur taskigt livet än gått

2011-02-07 @ 11:33:54

Nu har L åkt. Helgen gick riktigt fort och vi har hunnit med en hel del. Museum, de fyra elementen och en massa, massa promenerande och fikande.

I dag fyller min kära vän på andra sidan landet år. Stort grattis till henne. Även stort grattis till henne och hennes H(järta) som sa "ja" till varandra i fredags.

Själv ska jag jobba i kväll. Innan dess ska jag skumma igenom 534 sidor stjärnsvindlande sidor inför bokrecensionen. Nu är jag glasögonorm på heltid också. Världen är så mycket skarpare och tydligare att mina ögonmuskler är totalt avslappnade.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback