onedrop

V.

2010-09-18 @ 20:00:05

Jag är värdelös på att uppdatera.
Det beror inte på att jag vantrivs, K.
Det beror mest på att jag är så in i norden sysselsatt.

Helt grymt mysigt har jag det!
Plugg, träning, kärlekste och höstpromenader i eklandskap.
Jag älskar varje minut.

Igår körde jag ett ryggpass, vilket gav mig jordens träningsvärk och halsont från helvetet, så när jag vaknade imorse gjorde det så ont att jag bara ville gråta.

Legat däckad död hela dagen och jag vill verkligen inte bli sjuk(are).

Imorgon är det röstning.
Viktigast är att rösta.
Rösta rött.


Ekollon.


Malplacerade bänkar.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Det är så härligt att du trivs :) Är du glad, är jag glad! Krya på dig kära syster! <3

2010-09-20 @ 23:58:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback