onedrop

You are the best thing.

2010-10-06 @ 10:09:05

Godmorgon!
Här i Loveville är det höstrusk ute.
Min käresta är på jobbet så jag startade morgonen med att fixa och plocka lite.

K-B är sjuk och därmed blev dagens grupparbetet inställt, så idag har vi bara dubbellektion med
normativ stilistik och högläsning.
Jag ska (givetvis) läsa ur Tisdagarna med Morrie eftersom det är en av de vackraste och varmaste böcker som skrivits.
Det kan behövas en sådan ruggig dag som denna.
Nästa vecka spelas den på Sagateatern här och biljetterna dit är fixade för längesen.

I måndags skrev jag grammatiktenta och jag väntar med spänning på svaret.
Firade även såklart med att baka kanelbullar och fira Kanelbullen på sin egen dag.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

Hoppas att tentan gick bra ;D Vad var det för föreställning du skulle på? Pussssss

2010-10-07 @ 17:08:07
URL: http://louiseedkvist.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback