onedrop

Utsikt.

2010-10-31 @ 00:36:40

Idag döptes J i Grava kyrka. Han är så fin den lille skrutten. ♥

Väl inne i Karlstad centrum invigde jag den omtalade 900-serien. Eller vad den nu har kallats.
Min rygg skrek när jag väl lutade mig tillbaka i 8 minuter. Jag tog sedan en höstpromenad, till min gamle vapendragare och vän. Det allra bästa med att ha en inflammerad, ömmande rygg, är att det kommer snart vara över.

På kvällen åkte jag med min fina svägerska och bästa vän mot Väse och drack gott vin, lottade julklappslappar och åt köttfärsgryta respektive smörgåstårta. Än är ryggen inte över. Nu vill den vila, imorgon ska vi bära väskor igen. Imorgon ska jag och ryggen återvända till vårt fina hem och vår fina, underbara tjej. Äntligen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

DU är fin.

2010-10-31 @ 19:23:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Treehouse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback