onedrop

På spaning i Loveville.

2010-10-13 @ 14:21:13

Igår tog jag med mig canon på fotopromenad längs tinnerbäcken, ned mot trädgårdsföreningen.
Bilderna kommer laddas upp inom kort, men som den kompis jag är, bjuder jag på en redan nu:


Alma + Vera = ♥

Spänningen trissades upp rejält när jag närmade mig Hjärtats arbetsplats där det i två dagar har varit fullt pådrag med spanare i träden.

Idag vaknade jag på fel sida, fast vid närmare eftertanke har jag inget minne utav någon sömn alls, så jag kanske lade mig på fel sida igårkväll.
Något var iaf rikigt fel, huvudvärken olidlig och väckarklockan tjöt alldeles för tidigt.
Efter en dag i skolan har den fortfarande inte släppt, så nu ska jag faktiskt unna mig själv lite sömn, de två närmaste veckorna kommer jag varken ha tid eller ork med onödiga migränanfall.
Att referera språkfrågan på 4 minuter gick iaf riktigt bra idag.
Språkreferat - check!

Imorgon blir det plugg, artiklar och kompendium ska bearbetas.
På kvällen ska vi på teater, äntligen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback