onedrop

Löv hör hösten till.

2010-10-18 @ 09:25:21

Godmorgon.
Eller särskilt god var den egentligen inte, jag blev väckt av en gräsklippare och en lövblås, samtidigt,
utanför sovrumsfönstret.
Nackdelarna med att ha en pedantiskt, välskött innegård och en vaktmästare som lever för varje grässtrå
blir tidiga morgnar.

Hur som helst, jag fick äta frukost med min fina tjej. Det finns inget ont, som inte har något gott med sig.
Nu har jag tagit fram mer info till min debattartikel och jag är helt hänförd av hela grejen. Kul!

I lördags kom min kära mor och A hit med ett helt släp av mina saker och möbler.
Senare idag ska vi och titta på en lägenhet, jag kan knappt vänta! ♥



Löven hör hösten till, blås inte bort dem.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback