onedrop

"En kommer ju hata myrjäveln när en är färdig med den..."

2010-10-02 @ 14:08:37

Idag är det lördag.
Här i Kärleksköping skiner solen, det är sådär lagom varmt (eller kanske kallt, om ni hellre vill) och hösten är verkligen här nu, med sina vackra färger och underbara atmosfär, som jag har väntat!

Att ta med sig sin fina tjej, EOS och gå en fotopromenad längs Stångån eller bland alla eklandskap som omger den här stadsdelen är ju grejen. Helt klart.
Problemet är att min fina tjej jobbar och att jag måste tentaplugga.
Idag är det en skitlördag.

Så här ligger jag med Maria Bolanders skittråkiga bok och repeterar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback