onedrop

And I held my toungue as she told me "Son, fear is the heart of love".

2010-05-09 @ 21:37:03

Jag skulle kunna skriva om..
Jag skulle även kunna fortsätta fylla inlägg efter inlägg med...
Jag skulle också kunna skriva om...

Men jag väljer att bespara er det.

Istället väljer jag att skriva om hur livet än en gång påminner oss om hur små vi är.
Jag väljer döden.
Jag tycker om att prata om döden.
Med det sagt säger jag inte att jag kanske tycker om döden, jag tycker bara den är viktig att prata om.
För vi ska alla möta döden.
Vissa i ensamhet, vissa tillsammans, andra i paradiset.
Ikväll går mina tankar till O med familj.

~




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback