onedrop

Hurra!

2010-05-24 @ 19:00:08

Idag fyller sammanlagt nio personer år som jag på ett eller annat sätt har en koppling till.
Så grattis till er alla!

Men mitt första och största grattis går till min lilla limpfot.
Min fina, underbara N.
Så idag tänker jag bjuda på musik som för oss betyder en hel del och väcker sjukt roliga minnen:



Just dance, för vårt dansgolv, för avundsjuka brudar, för glas i fötterna och för ett sjujäkla röj!

Och..




Big girl (you are beautiful) för att du är så vacker när den här låten spelas och ett leende sprider sig i hela ditt ansikte.
Du tänker på hard rock café, på killen med leendet i hörnet, på mig, medans jag tänker på dig.

Dagens andra (men minst lika stora) grattis går till min kära bror, som för tjugofyra år sedan bestämde sig för att ploppa ut.
Själv var jag tretton månader gammal, iklädd vit klänning, solhatt och en stor bukett vitsippor i handen.



Johnny B. Goode,  lika självklart som jobb på julafton!



Dansbandsversion av Oh, Julie för alla tusentals tävlingar runt om i världen.

Grattis till mina favoritfödelsedagsbarn!

~

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettis

Åhh vad du är go stumpan min, ja många minnen har jag med dig, som jag aldrig kommer att glömma : ) du är en sån fin människa o det ska man alltid vara rädd om.. så genom snäll mot alla o lika mån till alla som du har där ute.. älskar dig min vän.. puss o kram

2010-05-25 @ 08:46:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback