onedrop

Oh darling, I wish you were here.

2010-05-07 @ 11:00:47

Får ett totalt nervspel på min telefon.
Hur svårt kan det egentligen vara att skicka iväg ett sms?


Fredag.
Inställda planer.
Så idag ska jag slita mig ifrån "nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson och istället få något gjort.
För det är just det, jag har tusen saker att göra och tusen viktiga samtal att ringa.
Därför var jag tvungen att skriva en what-to-do-list, annars kommer jag garanterat glömma härta.

Har legat i timmar med de vackraste pojkarna i världen på bröstet och bara pussats, kramats och som alltid, gett dem villkorslös kärlek. Jag i min tur har fått skavsår på underläppen av alla blöta pussar.
Grymt. Det är verkligen grymt det här.

Är oerhört glad för Lou's skull.
Hoppas verkligen det leder någonstans för henne detta,
hon om någon är värd det.

Jag har nästan funderat på om jag skulle ta och göra som resten av Sveriges befolkning, dvs; 
köpa mig en tv.
Ja, ni hör. Nu är det ju helt klart illa.

Pics? Sure!







Mitt skrivbord ser ut som ett världskrig.
På att-göra-listan borde även rensning stå med.
Fast jag är ursäktad. Av mig själv.
Jag håller på med ungefär sjuttioåtta saker samtidigt.
Jag skriver en bok, gör en bok, lyssnar på en tredje bok, dricker kaffe, fotograferar, skriver blogg, virkar mitt hår, rotar igenom gamla anteckningar, (försöker) smsa och samtidigt pussar lite illrar. Dagligen.
Det är helt klart ett för litet skrivbord.

but anything is possible,
just you wait and see.
good things happen,
if you just believe.


Om några, bara några dagar.
Får jag kyssa henne. 
Hon med stort H. ♥

~

Permalink Allmänt Kommentarer (16) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

Tack för att du håller tummarna <3

2010-05-07 @ 22:38:59
URL: http://louiseedkvist.wordpress.com

Postat av: Krille

Ja måste bare fråge, va står dä på grejen du titter igenom på förste bilden? Förutom Canon, EOS och D.

2010-05-26 @ 03:45:59
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Postat av: Krille

And the answer is?

2010-06-10 @ 23:16:42

Postat av: Krille

Ps. Har du varit ute till sydspetsen och badat under veckan?

2010-06-10 @ 23:18:07

Postat av: Julie

Förutom Canon Eos och D står det igital, som i Digital! :) Oh no! Det är för kallt för mig än. Har du? :)

2010-06-11 @ 09:20:01

Postat av: Krille

Och mellan EOS <--> D är det ett tresiffrigt tal, det är det som jag är hemskt nyfiken på, inga mer bokstäver nu tack!



Nä´ru, jag är nog Värmlands värste badkruka ;)

En kompis var ut till spetsen och beskrev att han hade rodnat och lämnat platsen pga av ett badande par som uppträdde väääldigt förälskat när dom kom upp :D

Observera nu att jag bara frågade!

2010-06-11 @ 09:35:58
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Postat av: Julie

Jag hittar inga siffror, är det för att min kamera är för omodern eller för att jag är Sten Blind?



Jag är nog värre badkruka än dig, minst 25 grader till i vattnet så kan jag tycka att det är liite skönt! Fast det var gôtt å höre att det finns fler nyförälskade runt omkring i världen ;)

2010-06-11 @ 09:47:31

Postat av: Krille

Ääh! Du vet att du är ett drygt Skoghall's hôvve nu va'

Canon har kört med sifferkombinationer på sina kameror sedan 50 talet, glöm att jag skrev att det ska vara tre siffror förresten. Gå ut på dass och titta genom kamerans sökare på spegeln så kommer du att se ett, tre eller ett fyrsiffrigt tal som slutar med ett stort D i spegelns vänstra del. Skriv ner dom här sedan.

Pretty please!

2010-06-11 @ 12:20:13
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Postat av: Krille

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

2010-06-17 @ 04:17:43

Postat av: Krille

Va länge ska'ru vara så här... seeeg?

2010-06-21 @ 00:09:45

Postat av: Julie

Men har'ru tittat på för mycket randigt Krilley? Jag hittar inget! :(

2010-06-21 @ 13:08:19

Postat av: Julie

Du menar alltså att jag har en 1000D babycam? :) Är det DET du är ute efter?

2010-06-21 @ 16:26:51

Postat av: Krille

Nä det tänkte jag inte!

Eftersom de enda kamerorna som är segare än min 400'a är 300D & 350D, så chansen att du skulle ha en segare kamera än mej kändes obefintlig, jag var nog helt inställd på positiv avundsjuka, när det gäller Baby~1000 så är väl det en ganska likadan som 400'an. Lite nyare lite mindre, -fortfarande avundsjuka från min sida!

Vad står det nu'rå???????????

2010-06-22 @ 00:32:32
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Postat av: Julie

1 - 0 ? :)

2010-06-22 @ 11:56:19

Postat av: Krille

Ärligt talat, driver du med mig nu eller är så här dryg i verkligheten också?



//(-:

2010-06-22 @ 17:18:09
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Postat av: Julie

Jag tror nog det är du som driver med mig.



/ 1000D

2010-06-23 @ 08:28:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback