onedrop

Fever if you live and learn.

2010-05-11 @ 11:30:35

Vaknade vid 02.16 av en röst i mitt sovrum.
En ganska obekant röst som för varje ord värkte i min kropp.
Det tog mig några minuter, kanske längre, innan jag förstod att det var jag själv som pratade.
Men vad ville jag få sagt?
Det var mest ett väsande mummel.
Gick upp och tog tempen.
Trettionio och tre.
Skitfeber.
Skitkropp.
Skitsjuka kropp.
Vad har jag gjort dig för ont?

Om jag ska tänka positivt så är det iaf inga flamingos i feberyrorna hittills.
Det glädjer mig.
För flamingos skrämmer bokstavligen skiten ur mig.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

Hahaha är det du och joel som har feberdrömmar eller? Har inte hört några andra som har det nämligen ;D

2010-05-11 @ 16:10:24
URL: http://louiseedkvist.wordpress.com

Postat av: Morganane

Nice site, regards from the netherlands!

2011-02-16 @ 10:27:32
URL: http://morganane.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback