onedrop

Don't mess with the messer.

2010-05-01 @ 23:40:07

Ligger i sängen, nyduschad, nybäddad och helt totalt utsliten, men jag mår gôtt.
Drar Koko Taylor - Yes, It's good for you på hög volym och det är bra shit.

Idag har tårarna runnit, litervis!
Först testade jag på det här med korv och stroganoff (korvstroganoff för er orutinerade), dvs jag hackade lök tills det rann lök ur ögonen. Eftersom jag samtidigt dansade runt, drömde mig bort och gjorde allt sånt vi flumfiskar gör bäst, glömde jag helt bort mitt du-måste-andas-genom-munnen-annars-gråter-du-i-tre-timmar-knep, så jag grät i tre timmar. Tårarna bara rann, och rann, och rann...

Well, efter elva och en halvtimmes jobb gick jag till Pumpie och skrattade så jag grät (om möjligt ännu mer) till en och en halvtimmes Kvarteret Skatan. ♥

Nu ska jag slockna, imorgon är en ny, spännande dag, det vankas elva och en halvtimmes jobb,
innebandyturnering i Fif med lag som Skoghalls värken, Vackra Vilda, name it, Fif got it.
Plus att den nyfikenhet jag gått runt med ett par dagar stillas iom att baktankarnas baktanke ligger och lurar där under söndagsförmiddagen, absolut inte minst, utan faktiskt störst av allt: hårtvätt! ♥

Om inget kommer i vägen, åker vi till Stockholm på fredag.
Mitt hjärta är krossat och mitt samvete sliter mig sönder och samman.
Fuck this and that.

~



Jag vill ha dig här, nu ♥

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback