onedrop

Crystal clear.

2010-05-03 @ 23:36:53

Ledig dag.
Det är jag väl värd efter en femtiofemtimmars vecka?
Dagen startade halvbra, fortsatte jättedåligt men slutade riktigt bra.

Busat nästan hela dagen med mina små kristaller, som varit på riktigt bushumör idag.
Tog en promenad för att värja tryck över bröstet, svimfärdighet och andra onödiga attacker som bokstavligen rusade runt i kroppen.
Efter nästan en timmes varm, onödig promenad, hade inget släppt, trots högsta volym på mp3-spelaren och totalt tankeförbud (dock inget poesiförbud, så jag diktade ihop flera buntar i huvudet och gav mig själv tio psykologiska örfilar).
Väl hemma, satte mig på balkongen och solade bra länge med litervis vatten och massa kärlekssms, hon får mig att le, underbaraste.

Mötte upp mamma vid gymet vid 16.02, utan passerkort, så tji fick vi.
Blev en timmes älvpromenad istället innan vi hoppade in i bilen, bytte min rullgardin, kollade festprylar, resväskor och annat smått och gott.
Hemma igen lagade vi en god middag, innan kaffet och festplaneringen var i full gång.
Dukade upp med ost och kex lite senare och sen har soffan och mammamys varit kvällens höjdpunkt.
Mamma är troligtvis den bästa i världen!

Min dag slutar här och nu, mamma har däckat på soffan och jag ska däcka per omgående.
Imorgon är det dags för jobb igen och jag längtar så grymt efter henne.



Åh! Mirasötistjej!

~

Vitsippor, vårsol och vacker kärlek!

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback