onedrop

Att finnas på avstånd.

2010-05-03 @ 12:51:09

Att sakna på avstånd.
Att vänta på avstånd.
Att kyssas på avstånd.
Att drömma på avstånd.
Att finnas på avstånd.

Att vara galen på avstånd.
Att gråta på avstånd.
Att skratta på avstånd.
Att längta på avstånd.
Att finnas på avstånd.

Att kramas på avstånd.
Att drunkna på avstånd.
Att älska på avstånd.
Att vakna på avstånd.
Att krackelera på avstånd.
Att finnas där, på avstånd.

Jag vill inte ha det så.
Jag vill ha henne nära.
Här, där eller någon helt annanstans.
För det spelar ingen roll,
jag vill bara vara nära, henne.

Att se gnistorna slå.
Att känna hjärtat slå.
Att känna värmen slå.
när allt annat är kallt.

Att höra ögonlocken stängas.
Att höra hennes röst.
Att höra hennes djupa andetag,
när allt annat har tystnat.

nära att jag endast behöver
sträcka ut en hand,
så smeker jag hennes arm.
Så nära att jag endast kan luta
mig fram,
så möter jag hennes läppar.

Jag vill krossa allt avstånd,
alla måsten,
alla borden,
och bara vara henne, nära.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: H

Du är så underbar världens finaste..Kyssar

2010-05-03 @ 21:24:25

Postat av: K

Jag gillar att fotografera på avstånd ;)

2010-05-04 @ 18:10:09
URL: http://karlstad.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback