onedrop

The damage is done.

2010-02-22 @ 11:44:52

Göteborg.
A-k.
Barnskratt.
Snöskottning.
N.M.L.H.E.
Rötjutskvällar.
Värme.
Hvo sker daaa?
Skönheten som bländar universum.
Poesi in på småtimmarna.
Liljan från bergen.
Tatueringsskiss.
Svartvitt.
Bullshit.
Förlåt.
Det var absolut inte meningen.
Vad flög i mig?
Jag förstår.
Been there, done that.
This and that.
Muttrar i en påse.
500 spänn på köksbänken.
Värt varje öra.
Öra?
Ja, öra.
Kaffe. Vatten.
Utan blask.
Tristess.
"Something about.. me.. sucking the life out of.. you?"
Lämna mig ifred.
Låt energin stanna.
Never ever?
Never ever ever?
Ja, det behöver vi.
Nu.
Vi förtjänar det.
Mitt i natten, snöstorm.
Biltur.
För mig?
Du är underbar.
Du är panisk.
Vad vore jag utan dig, mamma?
Jag vill stoppa månen i en tygpåse.
För dig.
Blålila ögonlock.
Mascara i mungipan.
Förtvivlan.
Du är bättre än alla.
Tacksamhet.
Kärlek.
Liebe.
Texter ger adrenalin.
Pumpar.
Le.
För du är vacker när du ler.
Jag skulle kunna gå förevigt.
Tjugotre mil.
För att få se dig le.

~

Permalink Poesi Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback