onedrop

her face got red, and she just looked so darn cute.

2010-02-19 @ 10:29:37

Jag är färdigjobbad för den här veckan, nyduschad, iordninggjord, resväskan är packad (A-k, även träningskläderna!), illrarna söndergosade och lägenheten städad. Jag är så sjukt aktiv på morgonen!
12.50 går bussen mot Göteborg och jag har 02:50 på mig att göra.. ingenting?
Trist! Så jag kokade mig lite kaffe, lyssnar på mysmusik och vill bara att tiden ska gå.

Marsschemat är färdig, däremot har jag inte sett det än.
Kanske lika bra? För bristen på liv kommer nog va ett faktum, det är iaf vad jag antar när min chef ringde i måndags och uttryckte försiktigt att "det kanske inte är det roligaste schemat.."
Nog för att vi alla kan vara tankspridda, men någon gång kanske det är dags att börja anteckna lite vad man lovar.. och lovar..?

Bjuder på Brad Paisley - Whiskey Lullaby på fredagsmorgonen (av ingen särskild anledning egentligen).



Nu ska jag pussa lite på Nisseliten som drömmer mardrömmar ♥

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback