onedrop

Stopp och belägg!

2010-12-16 @ 08:23:23

Nej, nu hinner jag inte med. Det märks att det är två dagar kvar till jullov. Eller ja, jag har hört om den här julstressen och jag tycker mig känna igen symptomen. I natt vaknade jag med halsont och en förkyld näsa. Jag har  varken tid, lust eller ork med det. Skitnäsa. Jag skrev jullov och med jullov menas att jag inte behöver åka till skolan. Dock har jag två hemtentor och en stor IT-redovisning i början av januari. Fast det är klart, jullov låter ju ganska fint.

I dag har jag och K vår dialekt/sociolektredovisning, tror jag i alla fall. Webschemat och momentschemat är inte riktigt överens. Jag åker iväg sen i alla fall och ser om det är något. Imorgon har vi textanalysredovisning i bruksprosa då vi ska redovisa Kungen och Olle Westlings bröllopstal till vår Kronprinsessa och vår Prins Daniel.Två dagar kvar till jullov, det märks.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback