onedrop

So go ahead, go nuts, go ape shit

2010-12-31 @ 09:34:21

Nyårsaftan. Hur hände det? När?
Tiden springer verkligen i väg nu. Det är att besjäla. Tiden kan inte springa, det vet väl vem som helst. Hur mycket jag än försöker släppa analysen går det inte. Jag längtar efter 2011. Inte för att det här året har varit någon större besvikelse, tvärtom. Jag har träffat mitt livs kärlek, slutat röka (igen), flyttat, funnit stora delar av mig själv, utvecklats, invecklats och blivit en betydligt mer harmonisk människa. Dock känns 2010 som en språngbräda mellan orimliga drömmar och liv. Mellan allt som inte fanns och verklighet. Det känns bättre nu. 2011. Nej, det blir ingen årskrönika i år. Jag pallar inte, hemtentorna känns viktigare. Sad but true.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback