onedrop

När man blir stor blir man f***a

2010-12-06 @ 10:37:30

Nu är jag när som helst färdig med min hemtenta i textanalys. I kväll ska vi på teater. (Zeugma!) Det är så kul att få skriva mycket. Dock är jag ju inte van att sitta still så som jag har gjort när jag började läsa. Min rygg fick en smärre chock och drog på sig den ena inflammationen efter den andra. Efter drygt tre veckors lidande tipsade min kära mor om magnesiumtabletter, så jag införskaffade mig en burk på hälsokost. Tro det eller ej, men inte en inflammation sen dess. Mirakeltablett? Nja. Mamma är däremot en mirakelmamma.


I kväll ska vi som sagt på teater. När man blir stor blir man f****a heter den och den ska blir spännande.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kate

Vill också se den !!

Rapport imorn om den var bra :)

2010-12-06 @ 16:57:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback