onedrop

Lördagsmys del två

2010-12-11 @ 21:14:57

I dag har jag bakat mintkyssar. Eller heter det bakat när jag rört ihop en smet, kletat ut den och tryck in en non-stop? Ja, non-stop blev det, jag kör på barnrecept. Pedagogisk och aktuellt, då jag hittade receptet i dagens tidning.
Vi fixade även kanelmarinerat sidfläsk och rotmos till middag. Även det är ett recept från dagens tidning. Lördagsmyset är grejen!


Jag har även varit duktig och skrivit mig en önskelista. Det börjar sakta men säkert klarna: i år ska jag fira julafton. Det är stort för mig! De senaste 6 åren har jag jobbat. Varenda, eviga julafton men  så är alltså inte fallet nu. Ingen är lyckligare än jag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback