onedrop

In kommer stekarn

2010-12-28 @ 09:59:17

Godmorgon världen och hejdå Karlstad. I dag tar jag mitt pick, pack och julklappar för att bege mig hemåt. Hem  mot vida slätter, nyponbuskarnyponbuskar, hemtentor, plugg och massa kärlek. Jag beger mig hemåt med en skön lättnad. Inga tåg verkar hittills vara särskilt försenade. Min resa hit kallades för mardrömsresa, men jag tycker jag klarade mig förhållandevis bra i jämförelse med alla hundar, katter och barn. Stackars, stackars små. FiaSJko.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

Kommer sakna dig min waka waka ;) Om några sek kommer även min face vara cancelerad. Var ju bara dig jag hade kontakt med iallafall. Har gått över till bilddagboken istället. Så bli min vän. Redan idag ;) Vi hörs stumpan!

2010-12-28 @ 13:37:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Treehouse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback