onedrop

"On the right hand she had a tattoo of a nude girl".

2010-08-27 @ 08:10:31

Kaffe i plastmugg på klinkersgolvet, jag har lagt ut en filt och satt mig på för att undvika urinvägsinfektion.
Klinkersgolv kan va grymt kallt.
Det finns inte en möbel kvar.
Så här sitter jag, på golvet, Atmosphere i lurarna (sen när började jag lyssna på hiphop?) och så fort kaffe och allergitablett gjort sitt är jag igång.



Jag får lite sommar-picnic-i-sovrummet-tillbakablick av det här golvkaffet.
Bortsett från kylan, för med ett helt rum av tända ljus, en flaska vin och min älskade alldeles nära, då var det allt annat än kallt.
Hon är finast mitt hjärta.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback