onedrop

The walk before the run.

2010-08-25 @ 10:03:47

Nu doftar det kaffe i hela mitt kök och jag dricker fortfarande kaffet ur dricksglas då jag packat ner alla koppar och fraktat iväg dem med Väsestyrkan.

Inatt spenderade jag sista natten i lägenheten.
Min rygg är något bättre efter mammas Hot n' Cold-massage igår, fast långt ifrån bra är den.
Jag känner mig som tretusen år när jag försöker böja mig och röra mig normalt.
Idag tänker jag pack-protestera. Faktiskt. De sista kartongerna kan vänta till imorgon.

Jag ser så grymt fram emot att börja skolan, få sova på nätterna, dansa afrikansk dans på måndagar och framför allt - få krama om mitt underbara hjärta varje dag.

Fast innan måndag är det fredag.

Grattis till Louise och Lovisa på namnsdagen!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Krille

Av alla inlägg du har skrivit så... eller om jag skriver så här kanske... i det inlägget som du skrev att du och brollan skulle flytta till Drottninggatan är det bästa du någonsin har skrivit så är detta inlägg helt klart det jävla sämsta du någonsin har skreve!

2010-08-25 @ 23:47:22

Postat av: Julia

Aw. Du är så gullig, Krille!

2010-08-26 @ 08:25:04

Postat av: Lou

Tack hjärtat!

2010-08-31 @ 19:53:01
URL: http://louiseedkvist.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback