onedrop

Post scriptum.

2010-08-23 @ 08:42:02

Nu drar det ihop sig. På riktigt.
Om mindre än en vecka är arbetet färdigjobbat, bostadsrätt såld, länet är lämnat -
och om tidigare händelser gett mig kunskap och erfarenhet om människan i allmänhet har jag växt betydligt den här gången.
Själv är bäste dräng och du bör aldrig lita på dem som säger sig alltid finnas där.
Inte är jag bitter, jag är tacksam för att det här äntligen blir av och för att jag kommer få vakna varje morgon brevid den vackraste tjejen i universum.
En tjej som lyfter fram fördelarna i sex centimeter hår, som har det sötaste skrattet och som doftar tvål och kärlek ända ut i örsnibbarna. Min tjej, som älskar korv i alla former och smaker, pratar norrländska när hon höjer rösten och som påstår sig ha dålig hållning när hon håller hela min kärlek i sin person.
Den tjejen, som säger att hon älskar mig, som jag älskar henne.

Jag lär så länge jag lever och jag har aldrig varit såhär lycklig!

P.S. Mamma är fantastisk! D.S.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: H

Du är så underbar. Jag är världens lyckligaste som får kalla just dig för min tjej. Jag längtar så mycket efter dig och jag önskar att den här veckan går fort så att du äntligen kommer hit för att stanna.

Jag älskar dig så mycket.

2010-08-23 @ 13:33:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback