onedrop

Girl power!

2010-08-11 @ 22:28:19

Idag hade jag N och lilla J på besök.
Snosade babyhud och fikade. ♥

Innan visningen drog igång hoppade jag upp till bror som broderligt hakade med till OBS! för fotografering,
efteråt lärde jag mig halva Blinka lilla stjärna på gitarr men när vi avancerade upp till Stand by me kissade jag nästan ner mig av skratt. Nej, barnsångerna är nog mer min nivå.

Senare skulle vi bära min tvättmaskin från mitt hem till brorsans.

Spännande historia som kunde ha brutit tre ryggar och dödat en granne - om det inte vore för min hjärna.
Visst är det väl härligt att höja sig själv till skyarna?

Efter blod, svett och lyckosamt utan tårar var den fraktad två trappor ner, fyra gångar bort och tre trappor upp.


Jag har inte orkat packa en pinal ikväll.
Lucky me att det är en dag imorgon också.

Jag saknar din hud mot min.
Dina magiska kyssar och dina vackra ögon.

Jag vill vara hos dig nu.
H, du är världens underbaraste fina.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lou

hehe... nog för att JAG glömde att ställa ner "underskyddet". MEN det var JOEL som hade så jävla bråtton, sen så har ja faktiakt aldrig använt en sån där mackapär! HA! SÅ det så ;P

2010-08-23 @ 21:27:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback