onedrop

Det kallas för

2010-08-24 @ 21:40:05

beslutsångest när jag för femtielfte gången det här året byter design på bloggen.

Idag skrev jag på viktiga papper.
Viktiga papper är alltid många, och har oftast lika många viktiga ord som "klientmedelskonto", "uppläggningskostnader" och "dispositionen" som om det vore lag på minst tio bokstäver - två gånger i varje mening.

Fast nu gott folk är det gjort, nu återstår bara det hysteriskt tråkiga: flyttstädning, jobb, och givetvis kånkandet.
Allt känns sådär kul och motivationen är död när jag troligtvis åkt på inflammation i hela baksidan av min arma kropp.

Tvingade i mig lasagne med banan förut, mest för att illamåendet knappt avtagit och för att hungern inte ville att jag skulle äta. Märkligt det där.
(Eller så var det för att jag hellre spenderade tiden med min älskades röst, än halvskadat försökte få i mig mat med en krossad tunga).
Jag måste dock skriva under på att det hade faktiskt inget med bananen i lasagnen att göra, det smakar faktiskt betydligt bättre än det låter och ibland måste man "skôja till det lite".
Jag vet iaf att jag troligtvis inte tillagar det igen, fast jag vågade prova.
Gör du?



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback