onedrop

300 slow days in a row.

2010-08-28 @ 19:50:28

Det finns stunder då jag vill ställa mig tre centimeter från ditt ansikte.
Ta ett djupt, stärkande andetag och släppa allt.
Alla spärrar, hämningar och frågor.
Skrika så högt, så nära.
Du skulle blunda och ljudet av min röst skulle få dig att vända bort huvudet.

Frustrationen över att du blundar, ditt sätt att vända bort huvudet skrämmer mig.
Jag orkar inte skrika högre.

Jag kanske väcker tankar inom dig, du kanske reflekterar över mina värderingar och funderingar
men jag kan aldrig förändra dig.

Vi är olika, du och jag.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lou

Vågar jag ens gissa vem?

Jag får nästan lite ångest över att du ska flytta. För när kommer jag få se dig igen då? Dricka vin, dansa eller bara snacka skit?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/Lou

2010-08-31 @ 19:59:50
URL: http://louiseedkvist.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback