onedrop

Svinsjuk.

2009-09-12 @ 08:29:36

Så var det med det förbjudet. Här sitter jag sjuk iaf..
Skulle egentligen jobbat dygn till idag, men inte då.
Jag hatar att va sjuk!

Hatar att jag inte heller kan förklara för mina små liv till illrar att jag inte tar upp dem och pussar ihjäl dem för att jag inte vill smitta dem. De tittar på mig så oförstående och i deras ögon ser ut som om jag slutat älska dem.
Det gör ont. Men snart är jag väl frisk igen.

Som tur är har jag klarat mig från feber (peppar, peppar).
Får flashbacks från tiden på Kvarnberget då jag låg döende i influensa och feberyrade, då såg jag flamingos i vardagsrummet. Det vill jag inte va med om, någonsin, igen.

Vaknade tidigt idag av att min hals kvävde mig.
Gick upp och drack honungste ♥

Alla lister i lägenheten är nu målade och klara.

Krya på  mig nu då.
Ja, jag tycker riktigt synd om mig själv.
~

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: camilla

krya på dig vännen!!

2009-09-12 @ 15:40:19
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback