onedrop

Red.One.

2009-09-02 @ 21:55:58

Bd. Som i bloggdax.

Känner mig fullmatad av kaos.
Stormigare än såhär kan det knappast  bli.
Fast jag håller i mig. Jag biter ihop. Jag tar ingen skit. Jag står på mig.
Som min bästis till chef säger. Yea, ni fattar. Ironic, huh?

Ibland får man se saker som får en tappa hakan.
Ibland får man höra saker som får en att koka.
Ibland får man även uppleva saker som får normalnerven ur totalbalans.
Jag kan bita ihop. Jag kan skita i skiten och jag kan stå på mig.
Det är inte mig själv jag oroar mig över.

Anyhow, min bloggbrist beror delvis på min tidsbrist, min ryggvärk (som tvingar mig hålla igång h e l a tiden för att slippa känna värk och plåga) och min otroliga brist på energi.
Jobbar oftast tio timmar om dagen, kommer hem, lagar mat, diskar, handlar, plockar, och tvättar. Sen går dagarna sådär tills jag stuper ihop av trötthet.
Kul liv?
Fast jag ser ljuset i den här treveckorslånga tunneln.
Snart, så snart.. Fast j-klar så mycket kvar.

Som om inte all denna femtio-timmar-i-veckan-kalabaliken räcker.
J fuckar upp sig själv rätt rejält. Måste jag bli involverad i det - också? 


Got a candle, need to blow that crazy flame away ♥

(Inga bilder. Kameran är på Happy Duck).

~ ~

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: camilla

det skedde en felkoppling hos ngn*.

men snart du, snart slipper du det! stå ut! så tröstar vi med en fika sen :D

2009-09-03 @ 06:51:36
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback