onedrop

Night terror.

2009-09-09 @ 22:49:28

Hemskt natt.
Hade en helt fruktanskvärd panikattack i sömnen, vaknade med tårar i ögonen, hyperventilation och svett.
Vidrigt rent utsagt.

Annars då, ca två och en halv timmes sömn. Upp tidigare än tuppen själv, trodde fasen inte klockan var på riktigt men trotsade all trötthet i världen och satte mig upp på gamla Bettan och trampade mina friska sju kilometer till jobbet. Jobbade "bara" åtta timmar och trampade hem mina sju kilometer igen.

Hem, bytte om och vilade ögonen i ungefär tjugo minuter innan jag stod laddad och klar i gympasalen igen för korpengympa med min käre mor som ledare och sju andra hurtiga (ja, ungefär lika hurtiga som mig) damer + Lollo givetvis.

Hem igen en timme senare, duschade och på med myskläder innan jag satte mig upp på Bettan för cig och ICA-ärenden.
Hem ytterligare en gång till, och dagens sista hemkomst, för att slipa och måla golvlisterna i sovrummet.
Riktigt fräscht blev det!  

I skrivande stund skriker min kropp efter sömn, sömn, sömn.
Näsan rinner och täpper till var och varannan minut men halsen gör tack gode G inte lika ont längre. 
Jag totalförbjuder mig själv att bli sjuk, finns inte på kartan att jag skulle ha tid med något dylikt.

Nu är föreningsarbetet färdigjobbat för idag, mina ögon går runt i ögonhålorna och text bildas till en enda grynig massa. Så nu väntar sängen.


Jag (världens stoltaste fadder) och lille Vickevire på dopet.
Världens sötaste kille.




Korpenmamma! ♥
~ ~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback