onedrop

Har du någon bisyssla? - Honung.

2009-09-27 @ 21:54:57

Dagen började slött.
Skönt, som alltid med söndagar.

Drog till IKEA med mamma. Världens bästa mamma.
Fick en helt galen impulsshopping-stund båda två.
Jag gillar ju förändring som ni vet.


Ny matta, nya kuddar, ny lampa, ny duk.

Fixat och donat under kvällen, läst igenom pappret inför medarbetarsamtalet imorgon.
Nina kom förbi och hämtade sin matlåda jag har förvarat bra länge nu.

Imorgon är det måndag igen, ser verkligen fram emot november och fyra dagars veckor varannan vecka.
Lovely!


Världens goaste kille <3

Nu ska jag koka mig en kopp och krypa upp i soffan.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback