onedrop

You can't steal my love.

2009-09-26 @ 22:00:05

Haft en underbar dag på stan idag med mina gamla vänner Ak (plus respektive) och Miranda med alla deras gullungar. Fick tag i massa fint, som alltid, alltid när M är med. Finns ingen jag kan shoppa med som med henne. Great!

Ikväll har jag lagt en granatäppelsansiktmask och bara mått gött.
Gårdagen tog ut sin rätt, började redan vid 16 hemma hos N med att pimpla vin, diska och locka hår.
Sen drog vi på bmb, after work och roade oss. Sen dog stället och vi gick till Harrys.
Helkul kväll och jag + L dansade in till sena natten med värkande fötter gick vi till grillen och försökte kommunicera med killen där inne som inte talade ett enda språk flytande. Till slut, efter många om och men fick vi vår mat.


~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback