onedrop

Celcius.

2009-09-19 @ 10:46:01

Igår begav jag mig tidigt till CSK för att jag skulle till neurologen.
Det gick snabbt, smidigt och hon kommer skicka ett läkarintyg till de misstänksamma som håller i pappersarbetet.
Snart sitter jag och övningskör igen. Yeay.

Imorse hade jag tänkt ta en sovmorgon.
Min bror ville något annat.
Han ringde tidigt, tidigt och jag skulle upp och bränna en skiva till honom.
Hann nätt och jämt få i mig frukosten.

Igår satt vi här och diggade Dirty Dancing till minne av Patrick med SVT.
Söffa full, poccorn på bordet och jäkla bra musik.
Så nu får jag faktiskt hela soundtracket av C.


Idag ska jag baka morotskaka.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback