onedrop

Virkie.

2009-10-25 @ 18:02:49

Tillbringar min slösöndag med virknålen.
Har nu virkat in alla mina toppar, så nu är lockarna kortare - hur mysigt som helst! ♥

Vaknade 07.17 (vintertid) och var klarvaken. På en söndag? 
Fast vad gör det, tidiga morgonar är så otroligt mysiga.
Med grådassigt väder och gulröda löv.

Igår var vi på Fest och Bröllopsmässan, jag, Lou och mamma.
Min bästa mamma, hon är så bra.
Lunchade på stan och var ganska nöjd över att det bara finns så otroligt stygga saker i den här stan att jag inte ens frestades över en enda pinal. Inte ens örhängen lockade mig igår.
Sen gick vi tillbaka och spanade in bröllopet, fick Weddingbubbles och störde mig på den bölande prästen och modellen som bara ville hem. Alla är vi olika och tack gode gud för det.

Under kvällen kom Lou förbi med Elvisvin och vi hade lite girls night home.
Ny arbetsvecka väntar imorgon och håll tummarna för att jag får reda på något resultat snart.



~

När inget funkar så står du där med mig..

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback