onedrop

Vaccin.

2009-10-22 @ 20:59:35

Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag.
Göttans.

I måndags vaccinerade jag mig mot tryn och knorrsjukan.
Fick varken feber, frossa eller vidare ont i kroppen, om man bortser från armen som svullnade upp något bedrövligt under måndagskvällen, helt normalt tänkte jag och tog förgivet att det skulle va så när pulsen väckte mig på tisdagen. Senare, den dagen blev armen ännu större och jag såg ut som starke Adolf, armen brann inifrån och värkte något vidrigt.
Trots det fick jag iväg min ansökan till Timrå (spännande).
Under onsdagen såg jag ännu värre ut, en kvadratdecimeter stor, knallröd bula på armen. Megabett.
Träffade på ssk som tyckte jag skulle ner för att visa upp det, ingen rast, ingen ro, baby hakade på till VC och jag visade upp min arm. Hej och hå.
Är det inte bättre till fredag ska jag få antibiotika.
Jaha? Vad blir det då med sprutan?
Anyway, inte lika knallröd nu, bulan har väl minskat från 6x8 cm till typ 5x5 så det är påväg nedåt iaf. Yeay!

Nu får jag även övningsköra. Lucky me.

Imorgon ska jag till Gunilla, hur bra som helst.

Sleep tight.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback