onedrop

Solglasögon.

2009-10-31 @ 16:30:16

(Här skulle all världens poetiska ord ut, men vem fan bryr sig - på riktigt?)

Oerhört trött på besvikelser, på sorger, på oförståelse.
Otroligt, oerhört urless på allt som kommer omkring.
Och visst är det lättare att skriva i gåtor?
Visst är det lättare att åta sig allt det jobbiga för att dämpa det värsta?

Fast vad gör det när ingen frågar om, bara när.
Inte hur bara varför.

Jag önskar jag var en sån som inte tänker alls..

Äppelpaj ♥



Permalink Poesi Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Krille

Tjena Julia

Har tänkt lite på både HUR och OM jag inte borde kläcka ur mej att jag har gjort en förstoring på trollet bara åt dig! Men då kanske du bara kommer fråga VARFÖR och kanske till och med NÄR jag gjorde förstoringen som jag lade i slutet på TuuT.



Varför jag nu började fundera på detta kan man ju ta och fråga... Alla dessa gåtor :)

2009-11-02 @ 22:09:09
URL: http://karlstad.wordpress.com

Postat av: Julia

Jag såg det! Känner mig hedrad! Inga följdfrågor, bara hedrad. :D

2009-11-03 @ 08:03:28

Postat av: Krille

Ah du har hittat Uppmärksamma mig på vidare kommentarer via e-post knappen!

Jag tyckte det var ganska kul med trolle, trots att jag hade gjort några timmar framför bilden så hade jag inte ens sett trolle. Tänkte att det kanske var någon intern Ö-humor eller att du var väldigt glad. (öl & Chips) M en sedan såg jag den lille rackarn :)



Ang hedern där, eftersom det är ganska småkul när folk påpekar saker, så hade jag nog gjort det oavsett vem som hade sett trolle. Naturligtvis nte Esbjörn Hagberg men annars vem som helst. Fast igentligen så gjorde jag ju det bara för att DU på pekade det, Känn dig hedrad! ;)

2009-11-04 @ 20:43:21
URL: http://karlstad.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback