onedrop

Samlat damm.

2009-10-23 @ 17:01:26

Nu inväntar jag bror och Lou, har jämt puttat i mig lite lasagnette och nu sitter jag och pussar på min stora kille.

Dagen har flytit på bra. Imorse när jag stod och väntade på bussen kom Jonas förbi och plockade upp mig, så jag fick skjuts in till CSK och träffade Gunilla. Ja, ni vet, underbara Gunilla?
Ny tid. Yes!

Sen blev jag uppplockad av Nettis och vi tog oss en hel halvdag på bergvik.
Hur mysigt som helst.

Efter det åkte jag till Viken och medverkade lite i flyttningen som pågick.

Och  nu, nu väntar jag på J&L så ska vi åka till Väseskogarna.

Har kommit fram till att jag lever mitt liv, jag gör det jag vill och jag försöker vänja mig vid tanken.
Skrämmande. Fast säkert nyttigt.


Min stora kille.  ♥

(Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort).

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback