onedrop

Respect yourself in hard times.

2009-10-18 @ 13:01:30

Nja, 10 år var väl att ta i.
Jag tror jag fick det till 8 år.
Känns betydligt skönare, då har jag två år på mig innan nästa "shit, har det redan gått tio år?!"
Att tiden bokstavligen försvinner vet jag ju, men ibland är det bara löjligt.

Så, jag var på Mörmofesten, eight years later hos J igår.
Trevlig kväll, kul att se allt folk, tyvärr hade jag velat träffat så många fler.
Brudarna tyckte att vi skulle försöka få ihop att träffas iaf en gång per år.
Och där, ur ett nyktert perspektiv kunde jag se hur de flesta återkom i de "gamla" rollerna.
Spännande. Lätt värt att läsa mer om.

Snart blir det jobb.

~

And I will lie...

~

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kaka

Mörmofesten? Var det din gamla klass som hade återträff, eller var det hela skolan?

2009-10-22 @ 14:45:24
URL: http://simkaka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback