onedrop

Kan hon lura döden med sin makt?

2009-10-14 @ 21:41:14

En vecka och två dagar sedan.
Bloggandet blir spridda skurar.

LouLou har börjat blogga, ska få tummen ur ikväll att lägga upp hennes länk.

Är sleten efter dagens jobb och kvällens gympapass.
Fast egentligen tror jag ju att det är lite mer än så som gör mig trött.
Det här inlägget kommer bli en aningen dimmigt.

Ikväll har jag sökt ett antal program på distans.
Behöver något nytt. Något mig. Något eget.

På lördag har vi något slags 10års jubileum. Old star party, eller vad de kallades.
Känner mig måttligt motiverad, sugen, upprymd inför det. Sådär lagom.
Fast visst är det väl kul att återse gamla klasskompisar eftersom man faktiskt inte sett vissa på 10 år.

Nu blir det nog sänga, en lång dag imorgon igen.

Peace, love and...

~

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn

din blogg är skitsnygg! det ser jag först nu, längesen jag var inne.. flåt!



vad är det för kurser du sökt? :D

kram!

2009-10-15 @ 10:23:10
URL: http://www.pearldrop86.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback