onedrop

Julle Bulle Kantarell säger:

2009-10-17 @ 11:21:53

Sköna, vackra lördag.
Imorgon drar jobbet igång igen.

Igår ringde min chef.
Nu måste jag vara ledig mer ändå.
Så mitt novemberschema kommer jag nog digga skarpt.
Vilket är bra, för kommer jag nu in på utbildningen så ska jag nog dra mig typ sextiofem mil uppåt i landet i november. Spännande.
Fast vi ligger lågt än så länge.
Jag söker, jag hoppas och så märks det väl.
Fixat personligt brev, den dokumenterade erfarenheten får jag på måndag. Sen åker ansökan in.
Holy mama, vilka tror på mig?

Idag funderar jag på att hälsa på min mor.

Ser starkt fram emot fredag.
Då ska jag träffa Gunilla.

Igår blev fläkten fixad + spotlights i köket.
Love it! ♥



Fast, nästan, det bästa av allt. Jag har ääntligen fått tummen ur att skaffa mig
en virknål. Efter ca 1 år och 8 månader virkas mitt hår in av mig själv.
Huur mysigt som helst (och jag slipper se ut som trollmor).

KäΓlεK till εΓ ♥

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback