onedrop

Första oktober.

2009-10-01 @ 22:24:42

Imorse, tidigare än tuppen själv, begav jag mig ut i becksvartmörker för att åka till jobbet och möttes av iskall kyla och snöblandat regn. Så, det var våren, nu kom vinter. Helt underbart.
Fast hösten gör sig påmind. Vackra, fina höst.
Måste väl lätt vara den bästa årstid vi har?
Det finns nog ingenting som gör mig så själaglad. Lukten, färgerna, stämningen - allt!

Jobbade över en hel timme idag, som om mina veckor inte var tillräckligt långa, men vad gör det om hundra år - egentligen? Medarbetarsamtalet gick bra. Jag fick höra hur flexibel, ansvarsfull och omtyckt jag är. Det känns bra att höra. Att allt (jävla) slit faktiskt märks.
.
Imorgon jobbar jag dygnet och sånt gillar jag ju väldigt mycket. Min långledighet kommer snart. Jag känner det på mig.

I helgen blir det mycket foton med mitt nya stativ. Like it! ♥

˜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback