onedrop

Why'd you go?

2009-03-10 @ 07:40:00

Uppe med tuppen för att tvätta och tvätteriet var ingen större skillnad sen sist, trots att jag nu tyckte jag gjorde ett smart drag som bytte stuga. Icke.
MASKINEN TRASIG!
Alltså, hur gör folk när de tvättar? Jag har aldrig lyckats ha sönder en maskin och nu är de trasiga var och varannan dag.

Idag ska det bli spännande att se om chefen ringer. Mycket spännande.

Jag ser fram emot torsdag då jag och bästa Lina ska dricka rötjut, se Stockholm Live/Kvarteret skatan och ge oss in i dimman - en vardag. Varför?
Ja, varför inte?

Igår fixade vi ett nytt skrivbord på IKEA, som jag ska fixa iordning idag.


Louise och Nettan - rökarna.

Nu är jag inte alls frestad längre,  nu tycker jag rökningen är äcklig igen.
Sjukt vad det svänger, i somras skulle jag hellre hoppa i älva än att kunna tänka mig vara utan cig.
Nu tycker jag det är det äckligaste.. igen.
(Kan ha något med att göra att när Dimitra bjöd mig på en hel cig förra lördagen så hostade jag ihjäl mig och insikten om varför jag en gång slutade med skiten blev klarare).


Kilenegrill.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och sen bege mig ner till tvätteriet igen.

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback