onedrop

Like harmony.

2009-03-10 @ 13:44:11

Passar på att uppdaterar under tiden potatisen gör sitt på spisen.

Har heelt glömt att skriva grattis till Miranda som kläckte en babygirl igår morse!
Tusen grattiskramar till henne!

Jag själv är rätt nöjd med att bossen ringde och gav mig en chans att planera hela sex dagar hittills under resten av mitt arbetsförda liv. Thanks!
Det hela känns rätt mycket enklare när man faktiskt vet - någonting.

Min kalender är en enda röra för tillfället. Det är tipp-ex, överstruket, nya namn, nya tider, mer födelsedagar och kom-ihåg-grejer. Shit.. Dä årner säj!

Snart ska jag få i mig fisk i äggsås med potäde till lunch innan jag ska fortsätta med plockandet och gå till jobbet.
Känns rätt overkligt men kul!
Jag ser fram emot att jobba igen, varit hemma i tre dagar (eftersom jag räknar med fredagen som "jobb") och jag är redan påväg att klättra på väggarna.. Spännande, som sagt..

~

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna_Karin

Fan va gött med fisk i äggsås! Va lägensen jag gjorde det :D

2009-03-10 @ 16:38:14

Postat av: Anonym

Så ininordens gött också! :D

2009-03-11 @ 20:25:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback