onedrop

Laptop.

2009-03-08 @ 09:33:35

Nu har jag gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra.
Jag har köpt en bärbar dator.
Jag är ingen bärbardatamänniska, har aldrig varit och trodde aldrig jag skulle bli.
Men nu sitter jag har iaf, vid köket, kollar ut på det fruktanskvärda vädret vi snart ska ut och grilla i och knappar på - en bärbar - dator.
Varför jag slog slag i saken var ju för att min stendog, totalt och nu orkar jag helt enkelt inte dalta med den längre.


Ja, imorgon är det måndag, troligtvis får vi inget samtal från chefen då eller något jobb imorgon, men det här ska bli ootroligt spännande, trots att det är väldigt nervöst.

Btw, vattnet har gått för Mirran nu så inom tre dygn är hon mamma, så nu sitter jag och håller tummarna för allt jag är värd!

Nu har jag typ trettio mail att skriva, sen ska jag ner till affärn och inhandla lite grejer inför dagen.

Må väl!

~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback