onedrop

Ingen rök utan eld.

2009-03-09 @ 10:39:04

Igår var vi och grillade hela familjen, på årets snöigaste dag ever.
Passade på att fota med nya vinklar tack vare fågeltorn osv.
Mysigt, men kallt och tyvärr så stinker allt rök nu. Så ikväll måste jag tvätta mina lockar, herregud, jag kan inte komma till ett nytt jobb och lukta brasa.

Efter vår lilla utflykt på Kilene så åkte vi in till bergvik och ja, jag erkänner, jag är lika nervös och spänd som ett skolbarn som ska börja skolan. Så jag inhandlade nya jeans, nya skor och ett nytt objektiv! Lycka deluxe!
Sen hittade jag en ny top och nya örhängen givetvis. Man kan ju inte börja ett jobb utan nya örhängen.
Inser vad dum man är egentligen. Jag är ju den jag är, jag gör inte ett bättre jobb med nya kläder på mig, men det känns bra iaf.

Dagen idag känns bara konstig. Vår chef sa att hon troligtvis inte kontaktar oss idag för idag hade hon fullt upp, så idag känns allt bara som en väntan. En väntan på ingenting egentligen. Men imorgon då?
Och helgen? Helgen är fan värst.

Fick ett definitivt OK från Pirjo ang husdjursmässan! Svenska illervänner är med i år igen och det är ju årets höjdpunkt för mig. Marina kommer medverka tillsammans med "mina" flickor som jag saknar ihjäl mig efter.
Så, vi ses väl där?

 ~

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback